вівторок, 23 квітня 2019 р.

Cемінар-практикум "Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу"

       26 березня 2019 року на базі ЗЗОШ № 77 відбувся семінар-практикум «Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу».
       Директор школи Колотова Т.Є. ознайомила вчителів математики району з системою роботи закладу, з особливостями його роботи.
       Вчитель математики Шкурко І.В., фізики та математики Маслюк Н.С. та вчитель інформатики Дмитрук О.В. зупинилася на потенціалі інтегрованих уроків у формуванні знань та понять учнів при вивченні шкільних курсів природничо-математичних дисциплін. Дослідили стан розробленості методики проведення інтегрованих уроків в педагогічній теорії й практиці. Зупинилися на особливостях формування інтегрованих знань школярів в процесі вивчення цих наук та можливості впровадження інтеграції в навчальний процес. Інтегроване навчання є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання. Воно зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу. Важливим принципом інтегрованого навчання є міжпредметні зв’язки. Вони впливають на відбір і структуру навчального матеріалу цілого ряду предметів. Використання інтегрованих уроків вносить певний вклад в підвищення професійної майстерності вчителів, самоосвітній діяльності, сприяє прагненню та свідомій зацікавленості учнів в оволодінні загальноосвітніми предметами. Це впливає на рівень освідченості майбутніх випускників, їх конкурентоспроможність.
       Вчитель математики Шкурко І.В. та вчитель інформатики Дмитрук О.В. провели практикум розв’язування прикладних задач.
       Велика подяка адміністрації та вчителям ЗЗОШ № 77 за змістовну, актуальну інформацію щодо розвитку практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу.
       Посилання на ПРЕЗЕНТАЦІЮ.

















Немає коментарів:

Дописати коментар