Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2021/2022 навчального року
Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) СХВАЛЕНО розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 р. № 960-р
Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників
Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)
Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти
Навчальні програми рекомендовані у 2019-2020 н.р.
5-9 класиНавчальна програма з математики для 5-9 класів
Навчальна програма для поглибленого вивчення математики у 8-9 класах
10-11 класи
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів ЗНЗ (рівень стандарту)
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів ЗНЗ (профільний рівень, для учнів, які до 10 класу навчались в загальноосвітніх класах)
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів ЗНЗ (профільний рівень, для учнів, які вивчали математику поглиблено з 8 класу)
Збірник програм для допрофільної підготовки. Частина 1
Збірник програм для допрофільної підготовки. Частина 2
Перелік інструктивно-нормативної документації на 2019-2020 н.р.
1. Закон України «Про освіту»2. Закон України «Про загальну середню освіту»
3. Указ Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки».
4. Концепція Нової української школи (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р.
5. Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018 (у 1 класах).
6. Державний стандарт загальної початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011 (у 2-4-х класах).
7. Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1392.
8. Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 №24 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету міністрів України від 27.08.2010 №776.
9. Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня Наказ МОН № 408 від 20.04.2018 року
10. Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня Наказ МОН № 407 від 20.04.2018 року
11. Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня Наказ МОН № 406 від 20.04.2018 року
12. Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня Наказ МОН № 405 від 20.04.2018 року
13. Роз'яснення щодо освітніх програм, що не є типовими Лист МОН № 1/9-181 від 27.03.18 року
14. Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказ МОН № 283 від 23.03.2018 року
15. Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році Лист МОН № 1/9-415 від 03.07.18 року
16. Наказ МОН України № 268 21.03.2018 Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти
17. Листи Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 18.05.2018 №2.2-1250, та від 21.05.18 №2.2-1255 Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу.
18. Наказ МОН України № 1407 23.10.2017 Про надання грифу МОН навчальним програмам для учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти
19. Пpo затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» Наказ Мінсоцполітики № 1143 від 10.08.2018 року
20. Про безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти Лист МОН №1/11-8477 від 10.08.18 року
21. Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році Наказ МОН № 849 від 02.08.2018 року
22. Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад з математики, фізики, хімії, біології, географії, економіки, інформатики, інформаційних технологій у 2018/2019 навчальному році Наказ МОН № 554 від 31.05.2018 року
23. Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019» Наказ МОН № 603 від 07.06.2018 року
24. Про затвердження графіка проведення третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у 2019-2023 роках Наказ МОН № 549 від 31.05.2018 року
25. Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти на 2018/2019 навчальний рікЛист ІМЗО № 22.1/10-2573 від 19.07.18 року
26. Про Рекомендації щодо запобігання академічному плагіату та його виявлення в наукових роботахЛист МОН № 1/11-8681 від 15.08.2018 року
27. Про затвердження Положення про електронний підручник Наказ МОН № 440 від 02.05.2018 року
28. Про проведення у 2018 році основного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в УкраїніНаказ МОН № 239 від 12.03.2018 року
29. Про затвердження Положення про Національну освітню електронну платформу Наказ МОН № 523 від 22.05.2018 року
30. Щодо деяких організаційних питань з підготовки педагогічних працівників на сайті студії онлайн-освіти ЕdЕгаЛист МОН № 1/9-114 від 26.02.18 року
31. Щодо деяких організаційних питань з підготовки педагогічних працівників на сайті студії онлайн-освіти ЕdЕгаЛист МОН № 1/9-73 від 01.02.18 року
32. Щодо скасування посвідчень про відрядження Лист МОН № 1/9-59 від 30.01.18 року
Виховна робота
1. Лист МОН від 07.08 2018 № 1/6-7018"Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини у 2018/2019 навчальному році".
2. Закон України «Про охорону дитинства»
3. Державна соціальна програма “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” (на період до 2021 року), постанова Кабміну від 30.05.2018 № 453
4. Конвенція ООН про права дитини
5. Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»
6. Лист МОН від 20.03.18 №1/9-168" Про підвищення рівня інформованості здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу щодо форм, причин і наслідків домашнього насильства"
7. Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480" Про формування у дітей та молоді нетерпимого ставлення до насильницьких моделей поведінки, небайдужого ставлення до постраждалих осіб, усвідомлення насильства як порушення прав людини.
8. Рекомендації СМ/Rek (2018) 7 Комітету міністрів, відповідно до положень статті 15.b Статуту ради Європи про принципи дотримання, захисту та реалізації прав дитини в цифровому середовищі (ухвалено Комітетом Міністрів 4 липня 2018 року на 1321-му засіданні заступників міністрів)
9. Лист МОН від 17.07.18 №1/9-453" Про проведення інформаційних компаній щодо протидії торгівлі людьми".
10. Лист МОН України № 1/11-5480 18.05.2018 Щодо запобігання та протидії насильству
11. Про проведення 111 (Всеукраїнського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») Наказ МОН № 599 від 06.06.2018 року
12. Про затвердження Положення про Всеукраїнську краєзнавчу акцію учнівської молоді «Українська революція: 100 років надії і боротьби»Наказ МОН № 450 від 03.05.2018 року
Психологічна служба
1. Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018/19 н.р. Лист МОН № 1/9-487 від 07.08.2018 року
Дошкільна освіта
2. Лист МОН України № 1/9-249 19.04.2018 Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти
3. Наказ МОН України № 1633 19.12.2017 Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти
4. Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти Наказ МОН № 372 від 16.04.2018 року
Інклюзивне навчання, навчання дітей з особливими освітніми потребами
1. Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освітиНаказ МОН № 609 від 08.06.2018 року.
2. Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України № 2.5-281 05.02.2018 Про надання роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя