
Питання наступності та перспективності довгий час залишається актуальним, оскільки виникають протиріччя між: вимогами, що висуваються новою діяльністю, і вже відомими способами її виконання; між типом освіти і можливостями школяра; між особливостями навчання в початковій школі і базовій; між масовим характером навчання та індивідуальними пізнавальними маршрутами; між потребами і можливостями їх задоволення; між потребою проявити себе в середовищі однолітків; між бажанням реалізувати себе і невмінням це зробити. Проблема наступності стала особливо актуальною на сучасному етапі оновлення і удосконалення шкільної математичної освіти. Перспективність і гострота цієї проблеми обумовлюється і переходом шкіл на 12-річний термін навчання.
В ході семінару вчителі математики ЗНВК № 63 Максимчук І.В., Нефьодова С.С., вчитель початкових класів Мелещенко О.І. та заступник директора з навчально-виховної роботи Гукиш С.П. проаналізували проблеми наступності, ознайомили присутніх з можливими шляхами їх розв’язання, поділилися досвідом роботи щодо використання ефективних методів та прийомів організації розумової діяльності учнів на уроках математики, провели майстер-класи «Формування геометричного поняття «квадрат» у початковій школі» та «Формування геометричного поняття «квадрат» у середній школі».
Вчителі математики району отримали практичні поради щодо вирішення проблем наступності в освітньому процесі, забезпечення взаємозв’язку і узгодженості мети, змісту, методів, організаційних форм і засобів навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних щаблях освіти. Велика подяка адміністрації та вчителям математики ЗНВК № 63 за змістовну, актуальну інформацію та практичну допомогу у вирішенні проблем наступності.
МАЙСТЕР – КЛАС вчителя математики ЗНВК №63 Нефьодової Світлани Сергіївни з теми «Ефективні методи та прийоми організації розумової діяльності учнів 5-6 класів на уроках математики під час вивчення теми «Квадрат». Наступність і перспективність між початковою і середньою ланками».
Матеріали для початкової школи


Немає коментарів:
Дописати коментар